12:03 | شنبه 29 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

پیامک تبلیغاتی

تماس‌های تبلیغاتی مصداق مزاحمت غیرقانونی!
پایگاه خبری راد: در واکنش به تماس‌هایی که شرکت‌ها برای تبلیغات برگزیدند، سازمان تنظیم مقررات ارتباطات معتقد است این تماس‌ها به نوعی مزاحمت تلفنی محسوب می‌شود که اساسا خلاف قانون بوده و حتی مطابق با حقوق مشترکین نیست.
بیش از ۲۰۰۰شماره ارسال‌کننده پیامک تبلیغاتی مسدود شد
پایگاه خبری راد: یکی از راه‌های مقابله با پیامک‌های تبلیغاتی شکایت به سامانه و معرفی شماره‌های فرستنده بود؛ راهی که اگرچه موثر بود اما نمی‌توانست پیش‌گیرنده باشد. به همین دلیل تصمیم بر آن شد که جلوی ارسال پیامک‌های تبلیغاتی از همان ابتدا و توسط اپراتورها گرفته شود.
کلاهبرداری‌ و مهندسی اجتماعی به اسم اپراتورها
پایگاه خبری راد:روند ترابرد در چندین مرحله صورت می‌گیرد و بین مشترک که گوشی دارد و بین اپراتور میزبان و میهمان کدهایی ردوبدل می‌شود.
تبلیغات از بین‌ نمی‌روند، از پیام به تماس تبدیل می‌شوند!
پایگاه خبری راد: در حالی که با پیگیری‌ اعتراضات مشترکان نسبت به پیامک‌های تبلیغاتی از تعداد آنها کاسته شده اما این بار تماس‌های تبلیغی هستند که جای پیامک‌ها را گرفتند و زمانی که منتظر تماس مهمی هستید، با تماس یک پیام‌ ضبط شده تبلیغاتی مواجه می‌شوید.
ریشه پیامک‌های مزاحم هنوز خشک نشده است!
پایگاه خبری راد: اخیرا سرشماره‌های اصلی یکی از اپراتورها که از طریق ارسال پیامک‌های زیاد برای مردم ایجاد مزاحمت می‌کرد، متوقف شد؛ اقدامی که خواسته‌ی بسیاری از مشترکان بود. اما ریشه پیامک‌های تبلیغاتی مزاحم از طرف اپراتورها هنوز هم به طور کامل خشک نشده است.
پیامک‌های اپراتور مزاحم دم به تله دادند!
پایگاه خبری راد: بالاخره پیامک‌های مزاحمی که از طرف خود اپراتورها ارسال می‌شد هم مورد توجه و اعتراض وزیر ارتباطات قرار گرفت و سرشماره‌های اصلی اپراتوری که از طریق ارسال پیامک‌های زیاد برای مردم ایجاد مزاحمت کرده بود، متوقف شد.
آب پاکی که روی پیامک‌های تبلیغاتی ریخته شد
پایگاه خبری راد: در حالی که کسب‌وکارهای مختلف برای تبلیغات خود راه‌هایی مانند ارسال پیامک از شماره‌های شخصی و ثابت را برگزیده بودند، اکنون با راه‌اندازی سامانه ۱۹۵، امکان شکایت از شماره‌های تبلیغاتی با شماره‌های شخصی، ثابت و سرشماره‌های دیگر نیز فراهم شده و مشترکان با استفاده از این سامانه می‌توانند امکان قطع سرویس ارسال پیامک از این شماره‌ها را فراهم کنند.
نحوه صحیح استفاده از سامانه پیامک‌های مزاحم
پایگاه خبری راد: سامانه رسیدگی به شکایات مربوط به پیامک‌های مزاحم تبلیغاتی راه‌اندازی شده و کاربران می‌توانند شماره‌های شخصی که برایشان پیامک تبلیغاتی می‌فرستند را به این سامانه ارسال کنند؛ اما برای ثبت صحیح درخواست در این سامانه، لازم است از قالب درستی استفاده شود.
از دیدار وزیر با دبیر کل ITU تا بستن خدمت جدید گوگل برای ایران
پایگاه خبری راد: خدمات مسدودشده گوگل برای ایران، آگاهی از فعال کردن رومینگ و تعرفه‌های‌ آن برای اپراتورهای همراه، برگزاری نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات در کره جنوبی با حضور محمدجواد آذری جهرمی در این نمایشگاه و اعلام جرم علیه تلگرام توسط دادستانی تهران برخی از مهم‌ترین اخبار حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در هفته گذشته است.
صفحه قبل | صفحه بعد